Vandaag gesloten
I.v.m. groot project
tot september minder bereikbaar!
Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice & informatie


Verzenden algemeen

Al onze pakketten en brievenbuspakketten worden verzonden met de betrouwbare bezorger PostNL. Mocht een verzending niet verlopen zoals gewenst kunt u contact opnemen met Nick's Computers. Wij zullen dan voor u in contact treden met PostNL. Wel vragen wij u bij eventuele schade door verzending van het artikel, foto's door te sturen naar Nick's Computers.

Afhalen

Het is voortaan mogelijk om uw bestelling op te halen bij de vestiging in Breda. De vestiging bevindt zich op de Takkebijsters 17 C2 te Breda. In toren 2 derde verdieping kunt u ook direct met al uw vragen terecht. Kom eens langs, wij helpen u graag!

Verzendkosten

Binnenkort meer informatie m.b.t. verzendkosten. Voor meer informatie neemt u contact op met Nick's Computers.

Track and Trace

Via uw online account kunt u precies zien welke status het pakket heeft en wanneer deze wordt bezorgd. Indien wij het artikel niet op voorraad hebben sturen wij u een e-mail wanneer wij de bestelling intern hebben ontvangen.

Mocht u deze e-mail niet hebben ontvangen controleer dan eerst de spam-folder op uw e-mailapplicatie. Mocht u de e-mail dan niet gevonden hebben sturen wij deze alsnog op. Ook kunt u eenvoudig via uw online account de bestelling bekijken.

Retourneren

Mocht de bestelling toch niet helemaal naar wens zijn, dan heeft u het recht om het pakketje binnen 14 dagen terug te sturen. Is er bij het versturen vanuit onze kant iets fout gegaan, dan zullen wij de verzendkosten vanzelfsprekend naar u terug overmaken. Zie de algemene voorwaarden voor meer omtrent retourneren.

Het pakketje dient netjes in originele staat teruggestuurd te worden, eventuele beschadigingen aan het artikel worden in rekening gebracht.

Afspraken en prijsopgaven

Facturatie en betaling